Často kladené dotazy. Napište nám i své.

  • Alarm vyhlásil poplach , nikdo tam není a okna jsou zavřena. Pokud zabezpečovací systém vyhlásí poplach v některé zoně (nejčastěji pohybové) znamená to v 99% že k tomu byl dán důvod. To jedno procento může být starý nebo vadný detektor. Důvodem je nejčastěji průvan teplého vzduchu (bouřka), zvíření teplého vzduchu (padající kniha, fax, ventilátor topení) ale také dosti často myš nebo jiný tvor který se dostal do prostoru čidla. Vyhlášení způsobí i ventilace okna nebo pavučiny v blízkosti detektoru.

    Pokud se alarm znovu neopakuje ze stejného detektoru a vy jste na příčinu nepřišli tento problém řešit nemusíte. V opačném případě volejte servis. Pozor - Kontrola systému i po falešném poplachu je placená služba. Pokud zloděj v objektu je dochází k opakovanému alarmu ve stejné zoně nebo přijdou poplachy z dalších zon v objektu. Zloděj většinou projde celý dům nebo byt.


  • Po zajištění objektu se uživatel vrátil aby vyzkoušel funkčnost systému. Přestože se pohyboval v přístupové zóně před snímačem PIR systém nereagoval. Z důvodu dosažení nízké spotřeby bezdrátových čidel je používán režim, kdy čidlo PIR po odvysílání informace o pohybu 5 minut nereaguje. Pokud tedy uživatel při zajišťování systému aktivoval PIR čidlo (a to je pravděpodobné), běží interval zablokování funkce čidla a při rychlém návratu tedy systém nezareaguje okamžitě. Pokud tato vlastnost systému uživateli vadí, je možno zkrátit dobu zablokování čidla z 5 minut na 1 minutu podržením tamperu při vkládání baterií do čidla PIR. Samozřejmě se tím v závislosti na četnosti pohybu před čidlem sníží životnost baterií ve snímači. Profesionálnějším řešením je osazení magnetického dveřního snímače, který reaguje na každou změnu stavu bez šetřícího režimu.


  • Jaký je obsah "akustického upozornění" v komunikátoru JA-60 a JA-80GSM? Protože doba doručení SMS není poskytovatelem garantována, je možné při poplachu provést volání s výstražným tonen. Zákazník si tak toto VIP volání může označit jiným typem tonu, který ho při jednání nebo v noci lépe upozorní.


  • Bezdrátový alarm OASIS při výpadku sítě (230V) signalizuje poruchu - vybitá baterie sireny.
    Jedná se o bezdrátovou sirenu instalovanou do zásuvky (230V), která při výpadku proudu nefunguje a proto hlásí chybu vybité baterie. Toto není závada a po nahození proudu porucha zmizí. Sirena záměrně nemá baterii, neboť při vloupání ji pachatel většinou vytáhne ze zásuvky pro její utišení a tato skutečnost se okamžitě hlásí na PCO (potvrzení vloupání).


  • Telefonní komunikátor systému JA-60 funguje jen v testu a ne v případě poplachu. Jsou nastavena správná telefonní čísla, nastaveny podmínky aktivace komunikátoru a linka je správně připojena. Při testu komunikátoru vše probíhá správně, přesto při zkoušce funkce narušením objektu komunikátor nepředává zprávu.
    Pokud je přerušen probíhající poplach zadáním platného kódu nebo klíčenkou, je ihned přerušeno předávání poplachových zpráv (hlasové i SMS).


  • Jaké jsou v systému kódy a k čemu slouží?
    MASTER KÓD (MK): Hlavní kód majitele systému, který má vyšší prioritu. Při děleném systému zajišťuje a odjišťuje oba podsystémy současně Musí být použit při vkládání uživatelských kódů. Je nutný pro vstup do uživatelského režimu "U" UŽIVATELSKÝ KÓD (UK): Celkem může těchto kódů být až 14(JA60) a 50(JA80) Z výroby není přednastaven žádný uživatelský kód Má nízkou prioritu - nelze s ním měnit kódy ani otevřít uživatelský režim Při děleném systému může ovládat pouze jeden z podsystémů Nemohou být použité dva stejné uživatelské kódy SERVISNÍ KÓD (SK): Slouží k přepnutí ústředny do programovacího režimu Servisní kód si volí montážní firma, která ručí za zabezpečovací systém a provádí pravidelné prohlídky a revize.


  • Systém po krátkém výpadku proudu signalizuje také nízkou kapacitu baterie
    V ústřednách je umístěn akumulátor pro cca 12-16 hodinový provoz z tohoto důvodu systém brzy po výpadku hlásí nižší akumulátor. Po obnovení dodávky proudu 230V se akumulátor opět dobije a stav poruchy jak napájení tak i akumulátoru zhasne.Pokud by se tak nestalo volejte Váš servis. Akumulátor pravidelně vyměňujte - provádí servisní firma
  • Jak je to s revizemi a pojišťovnou?
    Na zabezpečovacím systému je nutno provádět pravidelnou údržbu a revize. Pojišťovny požadují revize s intervalem 1 rok.


  • Jak často měnit baterie v čidlech a klávesnici.
    V systémech JA60 se baterie mění 1x za rok, ale jsou i případy 1x za půl roku většinou na hodně frekventovaných místech. V systémech JA80 se baterie mění 1x za 2 roky, ale jsou i případy 1x za rok většinou na hodně frekventovaných místech. Servisní firma Vás upozorní a výměny provede.

 
 
zabezpečovací systémy a kamerové systémy
zabezpečovací systémy a kamerové systémy

Alarm JABLOTRON

Webová samoobsluha
je unikátní služba, která umožňuje on-line přístup k vašim zařízením a službám z produkce společnosti JABLOTRON

KONZULTACE A NABÍDKY.
BEZPEČNOSTNÍ ŘEŠENÍ.

Alarmpořt
Bělohorská 1684/78
169 00, Praha 6 - Břevnov

GSM: +420 602 255 794
Email :info@alarmport.cz

SLEVOVÁ AKCE !
ZABEZPEČOVACÍ SYSTÉMY

SLEVA AŽ 10%
Na veškerý sortiment !!!


Využijte akční nabídky...
Na námi nabízené systémy.

zabezpečovací systémy a kamerové systémy
|Kontakty |Výměna odkazů |Ceník služeb |Mapa stránek|
ALARMPOŘT Copyright © 2009 - DESIGN Lukáš Staňěk - Grafické studio Epicentro WEBDESIGN a REKLAMA